Customer Journey - 1e druk 2018
Home | Toetsen > Hoofdstuk 3
Toets
Customer Journey - 1e druk 2018
Hoofdstuk 3
Score
Datum
Aantal vragen:
Goed beantwoord:
Fout beantwoord:
Niet beantwoord:
[Aantal pogingen]
Totaalscore
Maximumscore
100
Norm
60
Uitslag
U heeft de instaptoets gehaald. U kunt nu de eindtoets maken (zie onderaan pagina).
Uw score is lager dan de norm. U heeft de instaptoets nog niet gehaald. Volg het studieadvies op en maak daarna eventueel een nieuwe instaptoets (zie onderaan pagina).
U heeft de eindtoets gehaald. Als u opnieuw wilt beginnen, kunt u uw resultaten verwijderen onder Mijn toetsen. Klik op button om te beginnen.
Uw score is lager dan de norm. U heeft de eindtoets nog niet gehaald. Volg het studieadvies op en maak daarna eventueel een nieuwe eindtoets (zie onderaan pagina).
Studieadvies
Bestudeer nog eens:Resultaten
[sterretje verplicht 1]*[sterretje verplicht 2]
[mailform_message_1]
|
brede scope
klantfasen
scoping
scoping
brede scope
brede scope
smalle scope
smalle scope
klant blijven
challengeteam
kernteam
kernteam
customer journey fasering
belevingsonderzoek
belevingsonderzoek
customer journey
customer journey
interne specialisten
emotiecurve
omnichannelervaring
[Wachten]....