Innovatie & succes
De auteur

Patrick van Thiel is oprichter van Van Thiel & Company, marketing & innovatie architecten. Een architect bedenkt een concept, schrijft een bestek en voert regie bij de (ver)bouw van een gebouw. Van Thiel & Company doet hetzelfde, maar dan voor merken. Dit bureau houdt zich bezig met:
· merkconcept: de essentie van een merk beschreven en met design gevisualiseerd;
· merkbestek: het merkenbeleid en de marketingstrategie opgetekend en gedragen door stakeholders;
· merkregie: de merkambities pragmatisch doorvertaald en gerealiseerd.

Patrick van Thiel is tevens gespecialiseerd in designmanagement. Met Wil Michels schreef hij het succesvolle boek Corporate Designmanagement (1998, 2002 en 2006). Patrick van Thiel is een snel en holistisch denker en doener. Geregeld geeft hij inspirerende workshops, trainingen en gastcolleges.


www.vanthiel.biz
www.patrickvanthiel.com
+31 (0)6 15066556

© 2013 Noordhoff Uitgevers | 6.3.2 | Voorwaarden